لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بوفون : من به آخرین بازی فکر نمی کنم ! آدم خوش بینی هستم

بوفون : من به آخرین بازی فکر نمی کنم ! آدم خوش بینی هستم

بدون شک دیدار مقابل تاتنهام برای جیجی بوفون دروازه بان ارزشمند تیم یوونتوس از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و در صورتی که او بخواهد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند، ممکن است در صورت حذف یووه، این آخرین بازی بوفون در لیگ قهرمانان اروپا باشد. جیجی در کنفرانس خبری این بازی حاضر شد.

 

کین:

 

به نظر او در این شرایط یکی از دو سه مهاجم برتر دنیا می باشد و توانایی های فوق العاده ای دارد. هر خط دفاع و دروازه بانی از تو هراس دارند.

 

آخرین بازی:

 

من انسان فوق العاده خوش بینی هستم و اصلا به این موضوع فکر هم نکرده ام. من در مورد آینده باید با مدیر یوونتوس صحبت کنم ولی در حال حاضر تنها به این بازی فکر می کنم و می خواهم صعود کنیم.

 

تاتنهام:

 

بدون شک مسابقه ی فوق العاده ای را در مقابل این تیم خواهیم داشت. ما در این استادیوم تئاتر فوتبال بازی خواهیم کرد. بدون شک اگر ما تمام توانایی های خود را نشان دهیم، می توانیم صعود کنیم و مشکلی نیست ولی درغیر اینصورت هیچ چیز مشخص نیست.

 

انتقادات:

 

تصور نمی کنم دریافت بیش از یک گل در یک مسابقه در سال 2018، چیز بسیار مهمی باشد که برای عده ای پر رنگ شده است. ما به این صحبت ها در اطراف تیم یوونتوس عادت کرده ایم و ما همیشه سعی داریم بهترین نمایش خود را نشان دهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: